نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
يك پوگبا و صـــد خواهان

يك پوگبا و صـــد خواهان

با نزديك‌تر شدن به انتهاي فصل و در آستانه يورو 2016 فرانسه شايعات بازار نقل و انتقالات از چند هفته پيش آغاز شده و ستاره‌هاي تيم هاي اروپايي هر هفته خواهان جديد پيدا مي‌كنند و هر روز نام يك تيم بزرگ در كنار آنها به چشم مي‌خورد.

 

پاول پوگبا سوپراستار يووه هم يكي از همين چهره‌هاست. تنها بعد از مصاحبه چند روز پيش مینو رایولا مدیر برنامه‌های او و اعلام احتمال تمديد قرارداد اين فوق ستاره فرانسوي با باشگاه توريني، استوارت پيرس مدافع سرشناس سالهاي نه چندان دور تيم ملي انگلستان كه به از سال گذشته ميلادي پس از مربيگري در تيم ناتينگهام فارست به عنوان مشاور باشگاه منچسترسيتي و مفسر برخي از شبكه‌هاي تلويزيوني مشغول به فعاليت است در گفتگو با شبكه تلويزيوني آمريكايي ESPN با اشاره به توانايي‌هاي منحصربه فرد پوگبا و تناسب نوع بازي او در فوتبال جزيره گفت:

 

تا آنجا كه اطلاع دارم پپ گوارديولا در پي تغيرات اساسي كه قصد دارد در تابستان پس از ورود به منچستر سيتي در اين تيم انجام دهد، انتقال پوگبا به اين تيم خواهد بود.

 

در همين حال، آندرا پيرلو هافبك ايتاليايي و 36 ساله باشگاه نيويورك‌سيتي آمريكا نيز در گفتگو با روزنامه گاتزتا دلو اسپورت با اشاره به آشنايي كامل با سبك بازي هم تيمي سابقش تصريح كرده است:

 

پوگبا يكي از بهترين بازيكنان جواني است كه در تمام دوران ورزشي‌ام ديده‌ام. من مطمئن هستم در صورت انتقال او به باشگاه منچستر سيتي ركورد مبلغ نقل و انتقال يك بازيكن به يك باشگاه شكسته خواهد شد.

 

پيرلو در اظهار نظري جالب ادامه داد:

 

از همان نخستين جلسه تمرين او در وينوو همه ما فهميديم كه او بازيكني بزرگ است. با اينكه پاهاي او لاغر بود اما اين خصيصه باعث مي‌شد او همه جا حضور داشته باشد. حالا بعد از گذشت اين چند سال او بسيار بزرگتر و قوي‌تر شده است.

 

بازيكن سابق يووه در بخش ديگري از صحبت‌هايش نيز در پاسخ به نحوه آرايش مو و سبك منحصربه فرد لباس پوشيدن بازيكنان جواني مثل پوگبا نيز از تغيير مدل پوشش بازيكنان نسل جديد خبر داده و گفته:

 

در گذشته بازيكنان به سختي مي‌توانستند از گوشواره استفاده كنند، چراكه هميشه مورد انتقاد رسانه‌ها قرار مي‌گرفتند اگر موهايشان بلند بود همواره دعوت به كوتاه كردن آنها مي‌شدند، اما امروز بازيكنان جوان با مدل‌هايي كه گاه خودشان آنها را مي‎سازند در تيم‌هاي بزرگ تمرين مي‌كنند و عكس مي‌گيرند.

 

پاول پوگبا هافبك بيست و دو ساله باشگاه يوونتوس كه در سال 2012 از باشگاه منچستر يونايتد به يوونتوس منتقل شده بود، پس از درخشش در رقاب‌هاي سري A ايتاليا و انتخاب به عنوان بهترين بازيكن جوان در جام‌جهاني 2014 برزيل همواره مورد توجه باشگاه‌هاي بزرگ اروپايي بوده است.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: